V prípade, že hodinky nefungujú, ako majú, tak nás neváhajte kontaktovať, alebo nám napíšte na reklamacie@helveti.sk. My Vám poradíme, či ide o dôvod na reklamáciu.
Samotnú reklamáciu je možné vybaviť dvojakým spôsobom. Buď môžete hodinky zaniesť našej predajni v Prahe (predajňa Holešovice) a my za Vás reklamáciu vybavíme, alebo môžete hodinky zaslať poštou na adresu autorizovaného servisu. Tu je výhodou, že reklamácia bude vybavená cca o týždeň skôr.
Adresa autorizovaného servisu:
Na vyžiadanie Vám poskytnete adresy konkrétnych značiek a ich kontakty.
K hodinkám stačí pribaliť záručný list (knižočka priložená v krabičke s hodinkami), list s popisom závady a kontaktné informácie. Pri zaslaní hodiniek poštou odporúčame hodinky vhodne zabaliť a balík poistiť.
Ďakujeme za spoluprácu.
Telefón: +420 252 252 306 – centrála, +420 252 252 309 – servis a reklamácie
E-mail: reklamacie@helveti.sk
Jiří Štencek
+420 252 252 306
Po-Št 9-19
Pi 9-16
So 10-15
info@helveti.sk