100%
zákazníkov doporučuje

Reklamácia

V prípade, že hodinky nefungujú, ako majú, tak nás neváhajte kontaktovať, alebo nám napíšte na reklamacie@helveti.sk. My Vám poradíme, či ide o dôvod na reklamáciu.

reklamace hodinekSamotnú reklamáciu je možné vybaviť dvojakým spôsobom. Buď môžete hodinky zaniesť  našej predajni v Prahe (predajňa Holešovice) a my za Vás reklamáciu vybavíme, alebo môžete hodinky zaslať poštou na adresu autorizovaného servisu. Tu je výhodou, že reklamácia bude vybavená cca o týždeň skôr.

Ako reklamované hodinky vrátiť?

  1. Hodinky je možné vrátiť osobne na našej predajni:

    - Helveti s.r.o., Dukelských Hrdinů 3, 170 00 Praha 7 – Holešovice (detail predajne)

  2. Alebo môžete hodinky zaslať poštou na adresu autorizovaného servisu. Tu je výhodou, že reklamácia bude vybavená cca o týždeň skôr.

    Adresa autorizovaného servisu:
    Na vyžiadanie Vám poskytnete adresy konkrétnych značiek a ich kontakty.

    K hodinkám stačí pribaliť záručný list (knižočka priložená v krabičke s hodinkami), list s popisom závady a kontaktné informácie. Pri zaslaní hodiniek poštou odporúčame hodinky vhodne zabaliť a balík poistiť.

  3. Samozrejmosťou je aj možnosť vrátenia hodiniek klasickou zásielkou. Pri zaslaní hodiniek poštou odporúčame hodinky vhodne zabaliť a balík poistiť. Do zásielky prosím vložte vratkový formulár, prípadne list s informáciami z neho.
  4. Ďalšou možnosťou je vrátenie cez spätnú zásielku v Zásielkovni:
    - hodinky zabaľte ideálne do pôvodného obalu, aby dorazili nepoškodené,
    - pridajte vratkový formulár (PDF na stiahnutie tu)
    - zásielku odneste na akékoľvek podacie miesto Zásielkovne a obsluhe nahláste vratkový kód (identifikátor): 92194812.

 

Ďakujeme za spoluprácu.

 

Kontakt pre konzultáciu reklamácie:

Mobilný telefón: +420 774 272 737
E-mail: reklamacie@helveti.sk



0 hodinky v porovnaní Zobraziť

Nič sa nenašlo